Rent allmänt helt jättesuverän. Otroligt snygg och smidig till att börja med.
Har ej testat Airport ännu.
Hade lite betänkligheter angående fenomenet med skärmen som beskrivs i testet här på 99mac, alltså att den är ljusare nertill än upptill. När jag jämfört med andra bärbara, bl. a. HP Omnibook 6000 och en Acer ser jag att de har precis samma fenomen. Tror egentligen att jag reagerade mest på det för att jag läst om det innan mitt köp... I övrigt är skärmen skarp och med bra ljusstyrka, kalas helt enkelt. Inga problem att den skulle kännas för liten. Skall dock komplettera med extern skärm vid stationärt bruk och längre sessioner med bildbehandling exempelvis.
Tangentbordet är fantastiskt bra! Mycket "snabbskrivet" och skönt, kan inte bli annat än full poäng.
Värmeutvecklingen är absolut inga problem. Har inte haft rev A så jag kan inte jämföra men det är i alla fall inga problem med min rev B.
Högtalarna ger riktigt bra ljud och tryck för att vara bärbar dator.
Batteritiden är inte världsbäst dock. Får efter uppladdning ca 2.14 på batterimätaren, har 768MB RAM och Jaguar 10.2.7. Verkar dock inte vara onormalt när man läser andras värden här på forumet. Har inte testat med Panther ännu som sägs öka batteritiden rätt kraftigt.
Bluetooth funkar finemang. Surfat och e-mailat via min Sony Ericsson T68i och det är inga som helst problem.
Sammanfattningsvis ett stycke ingenjörskonst och en riktig mumsbit som du dessutom kommer få många uppskattande kommentarer om från din omgivning