Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Apple Soundtrack har ju fått ganska "svala" recensioner. Det ska bli intressant hur den funktionaliteten tas emot när den nu finns med i GarageBand. Jag ser fram emot det eftersom jag tyckte Apple Soundtrack var för dyr för mina behov. Nu kan mina iMovie alster få lite artificiell musik som kanske följer innehållet lite bättre? Spännande!
Skrevs ursprungligen av Kakazooka ...men GarageBand verkar ju bli ett ballare program än Soundtrack?! Vad blir det för skillnad egentligen?
Garageband är ju för vanligt folk som vill göra musik i hemmet. Kanske den12åriga killen som lär sig spela piano på skolan, eller den nyintreserade mamman som köpt sig en synth.
Soundtrack är ju mer för folk som vill ha gratis musik till sina filmer m.m.
Skrevs ursprungligen av cal Lite besviken på att det blir 3 minuter Xserve G5 och 1 timme iApps som intresserar föga från scenen.
Men det säljer väl bättre på så vis.
Är mer besviken på att inte Xserve kom i 2,4 eller 2,5 GHz direkt.
Känns ju lite dumt. Då jag är övertygad om att det kommer PowerMacar med 2,4 eller 2,5 GHz inom en månad.
iofs tycker jag att hela den här iLife grejen är ganska tråkig att titta på också.