Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan man inte ladda ner iPhoto separat längre?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2004-01-09 08:47

Hola,

Brodern har OS10.2.8 men sitter med ett 56 modem, så jag brukar ladde ner uppdateringar och bränna åt honom när det behövs.

Enligt Programuppdateringar så bör iPhoto uppdateras. Men filen är på ca 33Mb, så det skulle ta bortåt ett par timmar för honom så han bad mig ladda ner som vanligt.

Men jag hittar bara iLife. Ingen separat iPhoto alls. Har dom gömt undan alla möjligheter att få ner den utan att köra via Programuppdateringar? Eller vet nån var den finns?

Möjligheten att ladda ner försvann när iPhoto 4 lanserades häromdagen. Gamla versioner verkar inte finnas tillgängligt på Apples webbplats.

/c

• Medlem
  • Karlstad
  • 2004-01-09 09:08
Citat:

Skrevs ursprungligen av Christian Åhs
Möjligheten att ladda ner försvann när iPhoto 4 lanserades häromdagen. Gamla versioner verkar inte finnas tillgängligt på Apples webbplats.

/c

Tack för hjälpen/kollen Christian,

Då vet jag i alla fall att fler inte hittar den.
Satan, att jag missade möjligheten med ett par dagar....
Jaja...livet går väl vidare ändå...

EDIT: Tackar ännu mer, Anders!
Vi postade våra inlägg samtidigt, så jag missade din länk. Utmärkt!

EDIT IGEN: Nä du Anders,
När man klickade på download på den sidan, så hamnade man på iLife's sida lika förbannat...

Senast redigerat 2004-01-09 09:23
Citat:

Skrevs ursprungligen av Christian Åhs
Gamla versioner verkar inte finnas tillgängligt på Apples webbplats.

/c

Många gamla versioner av program finns att leta efter på http://www.info.apple.com/ Välj bara Search Downloads som Category

• Medlem
  • 2004-01-09 09:14

iPhoto är alltsså inte längre gratis? Det var synd. Nästa steg blir att iTunes kostar pengar.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Baron
iPhoto är alltsså inte längre gratis? Det var synd. Nästa steg blir att iTunes kostar pengar.

Det är ingen som vet ännu. iLife levereras först 16 januari och först därefter kan iPhoto och iMovie läggas ut för nerladdning. Om de nu fortsättningsvis kommer att vara gratis.

/c

Citat:

Skrevs ursprungligen av Danne V
EDIT IGEN: Nä du Anders,
När man klickade på download på den sidan, så hamnade man på iLife's sida lika förbannat...

Attans, kollade aldrig så noga, ladda ner massa gamla program därifrån för några dagar sedan, så jag gjorde bara ett antagande att det skulle funka

1
Bevaka tråden