Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Safariproblem?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-02-03 23:57

För en stund sedan upptäckte jag att knapparna i Safaris fönster försvunnit eller snarare blivit osynliga.

Jag menar knapparna för att avsluta, minimera och maximera.

När jag klickar med pekaren på dessa fungerar de som om de finns där, men de syns inte???

Är det någon annan som känner igen problemet? Hur får jag knapparna att bli synliga igen?

Obs! Det är bara i Safari det är på detta sätt.

• Medlem
  • 2003-02-04 07:34

Hade själv samma problem tidigare och fick hjälp här..
i denna tråd

• Medlem
  • 2003-02-04 10:14

Tit!

Hur gjorde du exakt när du återställde i Safari och iCal. Det stämmer nog att jag gjorde något i Candybar eller Themer. Tänkte bara kolla lite hur programmen fungerade utan att egentligen begripa vad jag gjorde.

Tacksam för utförlig hjälp.

Vänliga Hälsningar
freja

• Medlem
  • 2003-02-04 11:06

Snälla!

Finns det ingen här som kan hjälpa mig så att jag kan återfå mina knappar uppe i vänstra hörnet.

Ja,ja så som man bäddar får man ligga, men jag visste inte bättre, tyvärr.

MVH
freja

• Oregistrerad
  • 2003-02-04 18:47

Lättast är nog att bara ladda ner Safari igen men vad du kan göra är att gå in i safari och kolla package contents(håll nere control och klicka på safari iconen). Inuti contents har du resources. I denna folder finns alla .tif och resten av joxet som behövs.
Jag laddade ner ett program som hete Safarimasks från versiontracker som också stökade till ordentligt men när jag kollade inuti package contents på Safarimasks så fanns det med "original theme". Kopierade bara allt i den foldern över till resources i Safari och vips så var allt bra igen.

• Medlem
  • 2003-02-06 07:15

Freja-> ursäkta dröjsmålet
Jag tog bort temat bara..ränderna gå aldrig ur!
Sök efter Aquafix på VT, detta återställer allt till "normal aqua"

1
Bevaka tråden