Tack för tipsen...
Ja, det verkar vara på det sättet... Och det är också så som jag försöker att hålla reda på det, men tyvärr är det ohållbart i längden att jag dagligen skall sitta och administrera URL:erna på den där neanderthalernivån.
Det går ju att sortera dom i bokmärkesfönstret och dom lägger sig ganska riktigt snällt där jag droppar dom. En namnsortering går också bra i det läget, men sorteringen följer tyvärr inte med när jag stängar fönstret och skall börja använda dom.
Jag vet inte hur många URL:ar en normal användare behöver, men i mitt yrke är det ganska många att handskas med och varje dag tillkommer det flera...
Det är klart att jag skulle kunna övergå till IE, men det vore ju en synd att skulle kapitulera över en sån S***sak.
Bill Gates ingår inte i mitt valde livsmönster...!
Tabbarna i Netscape är fullständigt suveräna, men sorteringen är också otroligt viktigt.
Alternativt, finns det någon annan webbläsare som skulle kunna lösa problemet. Kostnaden spelar ingen roll, men jag vill gärna ha både tabbar och sortering, eller kanske någon annan intelligent lösning...
:rolleyes: