Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Varför finns inte Istick och Isub längre? Och var är alternativen? Jag vill inte ha nåt fult surroundpaket i plast från Logitech, jag vill ha snygga bra högtalare i Macdesign! Betyder detta att Apple snart slutar tillverka snygga (och hopplösa) möss för att skicka med nån Logitechvariant där med? Är det på väg utför med the Apple Lifestyle?
Mycket riktigt finns det inget som heter iSticks, men iSub (en fristående subwoofer) var en gång i tiden en produkt som släpptes speciellt till iMacarna för att ge de mesiga högtalarna lite mer dunka-dunka.
Jag skulle hemskt gärna vilja veta vart namet iSticks kommer ifrån? Det har aldrig funnits nåt som hetat så och ändå läser man att man nån kallar Soundsticks för det var och varannan dag.
iSub har så vitt jag vet försvunnit ur sortimentet. Den går inte att beställa på Applestore och ingen annanstans jag sett heller i Sverige.
Skrevs ursprungligen av Rickard A iSub har så vitt jag vet försvunnit ur sortimentet. Den går inte att beställa på Applestore och ingen annanstans jag sett heller i Sverige.
Nä, och det var det mitt inlägg handlade om... Är det fler än jag som efterlyser ett snyggt alternativ?
(Fast det kan ju förklara varför jag inte hittat något när jag googlat efter Istick...);)
harmon kardon verkar satsa stenhårt på sina "creatures" nu som känns rätt mjäkiga i design.
inom ett år har dom nog gjort några nya fina G5 liknande saker.
började man inte, i folkmun, börja kalla soundsticks för isticks när dom kom med cuben?