Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Det har hänt vid flera tillfällen att Mail klagar på att bifogade bilder (jpg) är korrupta eller format som Preview inte klara av. Om jag kollar samma mail på via webmailen (IMHO v0.98.3) så fungerar bilden fint. Men detta är endast bilder från personer som har konto hos spray. Någon som har något tips?
Ännu ett försök att göra spray mindre mac-vänligt?
Jag har fått bilder (mycket vackra, på en smuk pige) från spraymail till mail, häromdagen, vilka det inte var några som helst problem att se (som tur var)
Stötte i veckan också på samma problem med vissa jpeg-filer. En vän hade bifogat en jpeg som han skickade i ett mejl till mig med en kopia till min flickvän. Hon får upp bilden utan problem i entourage medans jag som använder Mail inte får upp den nertankade bilden i något program. Kommer dock åt bilden via webmail.
Fick ett mail i går med bifogade jpegs som alla har premature end eller vad det var... Kan det här möjligen vara något som har med 10.3 att göra? Mail blev ju uppdaterat...
Skrevs ursprungligen av asker Fick ett mail i går med bifogade jpegs som alla har premature end eller vad det var... Kan det här möjligen vara något som har med 10.3 att göra? Mail blev ju uppdaterat...
Jag använder 10.2.8 så det är inte Panther specifikt, kanske är det så att Mail är boven ?
Ska be min kompis skicka fler bilder och ladda hem dom med en annan mail klient