Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Tror det är en dålig ide att testa HTML på en a version. Detta är vad de skriver själva.
"Nightly Builds
Created most weekdays from the previous day's work, these will probably work, but may not. Use them to verify that a bug you're tracking has been fixed."
Skall du bara testa HTML så gör det på en "riktig" release.
Jag hoppas fixen kommer med i 0.8
Då kan jag återgå till Firebird.
Det var bra att du använde min demosida. Jag hade aldrig orkat rapportera buggen själv, men däremot var jag mycket angelägen om att den fixades då en webbplats jag är ansvarig för har många användare som använder Mozilla-läsare (inkl mig)
Tänkte bara pusha igen för 0.8 releasen som släpps om ett par timmar. Mycket har hänt, speciellt med OS X versionen sedan 0.7.1. Även om man har Safari som primär webbläsare, så tycker jag att man kan dra hem 0.8 och testa ett par dagar. I andra fall så är det alltid bra att ha den modernaste webbläsaren alla kategorier liggande på sin hårddisk, utifall någon sida inte fungerar i Safari.
Japp. PNG-transparensen saknar jag i IE! Jag gör en sidan med 12000 medlemmar och det skulle underlätta markant om IE kunde stödja alfakanalen i PNG utan fulhack med activex.
Måste tyvärr säga att Safari har en egenhet att gammakorrigera PNG-bilder som inte har gammavärde inkluderat. Otyg! Se här
Japp. PNG-transparensen saknar jag i IE! Jag gör en sidan med 12000 medlemmar och det skulle underlätta markant om IE kunde stödja alfakanalen i PNG utan fulhack med activex.
Måste tyvärr säga att Safari har en egenhet att gammakorrigera PNG-bilder som inte har gammavärde inkluderat. Otyg! Se här
Jag håller med, det har inte på webben att göra. Skicka sidan till Apple och påpeka problemet.