Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad gör jag för fel?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-01-18 18:30

Jag har precis fått en usb-brännare skickad från Mikagami.
Jag lyckas inte få datorn att känna sig vid den. Först sade Programuppdatering att det inte fanns programvara för usb-enheten. Då laddade jag hem det (genom Programuppdatering). Sedan startade jag om och Programuppdatering upplyste mig återigen om att det inte fanns någon programvara. Då laddade jag hem den från Ezquest. Och startade om. Och Programuppdatering hojtade igen.
Jag är kanske helt pucko, men hjälp mig ändå.
OS 9.1 för övrigt

Jag vet inte hur man skulle kunna få bort dessa meddelanden som programuppdatering kommer med, men för att brännaren skall funka krävs det ju ett program.

Till Roxio Toast följer det med drivrutiner som funkar med nästan alla brännare.

[ 20-01-2002: Meddelandet ändrat av: Marcus Broman ]

• Oregistrerad
  • 2002-01-20 12:40

Problemet med detta har jag tagit upp tidigare i
den här tråden. Prova! Det hjälper inte bara Iomegas USB-brännare utan en hel del andra märken också har jag märkt.

Det gäller alltså om du har problem med att känna igen den inifrån Toast. Om det är från systemet så vete tusan. Skaffa Toast isåfall så lär det funka.

[ 20-01-2002: Meddelandet ändrat av: Jen$ ]

• Medlem
  • International user
  • 2002-01-20 16:51
Citat:

Skapades ursprungligen av: jamerson:
Jag är kanske helt pucko, men hjälp mig ändå.
OS 9.1 för övrigt

Ett första steg kan ju vara att uppgradera systemet till 9.2.1 (2?) och på så sätt få lite fräschare grejer inkl nya versioner av Disc Burner samt Authoring Support samt lite bättre USB-stöd i allmänhet.

mattan

1
Bevaka tråden