Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"iTunes-knappar " i raden högst upp

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-02-09 08:34

Hej,

Finns det något smart program som gör att man kan ändra låt mm genom enkel knapptryckning på (statusraden) högst upp i osx(kommer inte ihåg vad den kallas, men raden där klockan är) ? Play, next och prev. är allt som behövs.

Något om det finns något sådant program?

Hade
Patrick

Synergy! $5 och hämtas på www.versiontracker.com. Kan testköras i en vecka utan att betala tror jag.

Synergy är det du söker, otroligt bra.

Dock så har det aldrig funkat i Panther för mig, men enligt utvecklaren skall buggarna jag har vara fixade i 1.0a4 som skall komma snart.

PTHiTunes Notifier fungerar också bra. Freeware, tror jag.

• Oregistrerad
  • 2004-02-09 10:57

tackar tackar....jobbigt att många sånna där småpengar kostar flis. Jag skulle hellre bjuda killen som gjort det på en öl än att mecka med visa och grejjer.

Synergy vs PTHiTunesNotifier.

det verkar dock som PTHiTunesNotifier inte finns längre .

• Oregistrerad
  • 2004-02-09 22:31

pthitunesnotifier kan hittas hemma hos mig ett litet tag framåt...

http://82.182.92.197/~pointles/PTHiTunesNotifier.sit

it's small... it's free and it's beautifully uninterruptive

• Medlem
  • 2004-02-09 23:02

Och synergy har kommit i ny uppdaterad 10.3 vänlig version

• Oregistrerad
  • 2004-02-10 09:31

tackar tackar folk! När vi ändå tuggar om iTunes. Mina låtar har en förmåga att ALLTID komma två gånger om jag drar en album-mapp till en ny playlist? Jag som gör nått fel?

Ursprungligen av Dega:

tackar tackar folk! När vi ändå tuggar om iTunes. Mina låtar har en förmåga att ALLTID komma två gånger om jag drar en album-mapp till en ny playlist? Jag som gör nått fel?

Tror detta har uppkommit med senare versioner av iTunes. Det beror på m3u-filen som man "får" tillsammans med låtarna om man har PC-"kompisar". Ta bort den så slipper du dubbla.

1
Bevaka tråden