Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Vi får väl se, kanske vi dyker upp.
Kan jag ju berätta om min senaste hädelse, G5an har nu ingen skärm längre utan agerar endast server...PCn är tillbaka, den njuter av 20"aren
Vi får väl se, kanske vi dyker upp.
Kan jag ju berätta om min senaste hädelse, G5an har nu ingen skärm längre utan agerar endast server...PCn är tillbaka, den njuter av 20"aren
Här har man varit iväg ett tag, och missat en macpub ser jag...
men det blir väl dags för en ny snart gissar jag.
Längesedan man tog menyn bestående av kilkenny, klyftpotatis och bollar med glass
Gokart-kväll, som Johan K skrev om i en annan tråd, lät också som en kul grej, har det bestämts något närmre om detta?
Och hur exklusiv är denna klubb? Törs en ytis från Norge dyka upp om han biktar sig och säger att han har saknat Malmö....?
Nej se det går inte utan vidare! Vi är den superinterna klubben för inbördes beundran, till vilken endast de som passerat det knappnålsstora hålet till inträdesprov äger tillträde. Kraven är:
* du måste vara så där lite lagom avslappnat nördig
* kilkenny är gott
* vissa avarter av oss gillar även glass med s k bollar (friterad vetedeg eller nåt annat läskigt), men det är valfritt
* Sen så är ju allt norr om Älmhult norrland
Ooh, du anar inte vilken exklusiv klubb det här är. Vi har stenhårda intagningsprov, och medlemsavgiften är hög!
Nejdå, vill man är det bara att hänga på. Vi är riktigt trevliga!
Det hörs lovande ut.... Dock får jag komma ner till oasen under helgen. Mao inte före nösta vecka evt för min del.
När blir då nästa evenemang och var samlas man för att inta edla droppar?
Tror att jag är lagom nördig, har arbetat med PEZE i København...
Och på Apple i Cork.... så Kilkenny är väl OK, men rekordet är nio pint Guiness %€&°#?&>>>
Och karrier som glass-schaffis efter gymnaset...
Och jag håller med om geografin, tom Bergsgatan är känd... kan väl rulla hem då....
Men irländskt öl på grekisk krog?