Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fler skrivbord

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det nåt program som öppnar upp möjligheten till mer än ett skrivbord?
Ni som vet hur Solaris ser ut hajar nog. Jag tror att RH har den funktionen oxo.

/Thomas

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-02-11 10:01

http://www.codetek.com/
Dom gör två produkter VirtualDesktop och VirtualDesktop Pro. kostar förvisso men kan vara värt det.

/glemme

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-02-15 09:47

Jag har aldrig gillat de olika flerskrivsbordsimplementationerna som finns till Mac, det har aldrig känts som det faktiskt är flera skrivbord, utan snarare ett gäng fönsteruppsättningar.

Jag känner det samma. Man kanske får finna sig i det som redan finns.

• Oregistrerad
  • 2004-02-15 11:41

Jag använder Desktop Manager de gånger jag behöver fler skrivbord.

Ursprungligen av stefanw:

Jag använder Desktop Manager de gånger jag behöver fler skrivbord.

Verkar väldigt lovande, men kan man inte flytta program mellan desktops än?

• Medlem
  • International user
  • 2004-02-15 13:20

I den senaste versionen har jag fått för mig att man ska kunna göra det (läst på deras sida), men jag har inte testat den ännu.

Mjo.. ja såg hans TODO för 0.5, och där fanns de ju med, men i den ja testade nu (0.5.1) verkar de inte finnas, om ja inte missat hur man gör?

• Medlem
  • International user
  • 2004-02-15 19:57
Ursprungligen av Johan S:

Mjo.. ja såg hans TODO för 0.5, och där fanns de ju med, men i den ja testade nu (0.5.1) verkar de inte finnas, om ja inte missat hur man gör?

Håll muspekaren över fönstret som du vill flytta och tryck sedan alt-apple-o och så är det bara att välja vilket skrivbord som det ska till.

• Medlem
  • International user
  • 2004-02-15 13:33

Får dra ner och testa sedan, det är väll denna funktionen jag mest saknat i programmet.

Japp, men takten på utvecklingen verkar ju va rätt skaplig så de kanske inte dröjjer allt för länge innan de kommer en nyare version där detta fungerar.

1
Bevaka tråden