Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej på er alla "Goa gubbar" vissa har jag träffat personligen och insett att uttrycket stämmer övriga stämmer det säkert på!!! Har jag lissmat tillräckligt nu;) Jag har inte varit hemma på ett tag och har därmed inte haft möjligheten att åka förbi affären för att köpa iLife. Kommer dock att vara i GBG from i morgon Söndag och en vecka framöver. Nu min fråga! Vart vänder jag mig i Götet för att göra detta?
Du har rätt. Det var Macf**** jag menade. Själv så tycker jag att allt annat än den butiken är att föredra om man är privatkund. Så jag handlar mycket hellre på Macoteket. Men vem vet Macf**** kanske har blivit bättre sedan jag var där sist? Jag har inte varit där på länge.
SOS ligger vid gamlestadstorget och där passerar 4 spårvagnslinjer… (4,6,7,9,11 - det blev fem )
Trevliga pojkar dessutom.
Sen om de har hemma är ju en annan femma?
Att MP skriver "Macf****" säger vad många känner, dvs. handla hellre på ett annat ställe typ SOS-data, jodå dom säljer till privatpersoner - dom fixade fram min Powerbook 12".