Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Skrevs ursprungligen av jas Som sitter och leker med sin nya t68i (Endast 100 kr/mån i 12 mån och 0 kr i kontantinsats hos Vodafone) och Salling Clicker..:-))
Vart köpte du den? (får min iMac 17 med bluetooth i morgon...hoppas jag)
Finns det inte någon Bluetoothadapter som någon centimeter mjuk sladd mellan USB-porten och adaptern? Eller har alla samma stoppa-in-mig-i-din-bärbara-och-bryt-sönder-mig-utseende?
Om jag drev ett speedmaniaföretag skulle jag se till att tillverka en sådan grunka... Eller en kort mjuk sladd i alla fall.
Kort och kort... men till min BlueSmart (från Macoteket) följde det en USB-förlägningssladd, typ en meter eller så, men bryt-faktorn minskar ju i alla fall...
(Har den hängandes på USB-hubben som jag kopplar på när iBooken är på sin rätta plats)
Ja. MSI 6967 är BT Klass 1 vilket innebär att den har en räckvidd på 200m(!). 375 bagis på Webhallen är inte så pjåkigt heller. Den verkar poppis på forumen på www.esato.com.