Speedmania är en sponsor av forumet precis som Macoteket - 99mac skriver mer om LaCie produkter än om Speedmania som jämförelse (senast vi skrev om Speedmania i nyheterna var 2003-05-28).
UltraCool är en ny produkt som saknar motsvarighet på marknaden just nu och därför tyckte jag att den var intressant nog att skriva om - det finns gott om exempel på produkter som vi inte skrivit om på 99mac.
Det är inte någon hemlighet att jag driver flera bolag varav Speedmania är ett av dessa. Jag önskar att 99mac drog in tillräckligt med pengar för att vi skulle kunna ha en välavlönad redaktion som kunde sitta oberoende i ett rum och skriva spännande och trevliga nyheter - tyvärr finns inte dom möjligheterna ännu. Men det kommer på sikt.
Vad som är är seriöst eller inte är upp till var och en. Du har ju själv jobbat på lilla MacPressen som inte heller direkt kunde klassas som super-seriös enligt mig iallafall. Medlemmarna på 99mac är inte några dumskallar - jag tror alla kan dra sina egna slutsatser av vad du vill uppnå.