Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ikväll delar vi ut vårt första presentkort á 500kr exkl moms - det finns fortfarande tid att både skriva, publicera och vinna presentkortet - vi har endast fått in ett fåtal gästnyheter så vinstchanserna är goda!
Hmmm... Jag försökte skriva en enkelt lite grej om ett Sharewareprogram, men får svaret "Column 'custom3' cannot be nul" när jag rycker på sändknappen. Alla fält är ifyllda....
Hmmm... Jag försökte skriva en enkelt lite grej om ett Sharewareprogram, men får svaret "Column 'custom3' cannot be nul" när jag rycker på sändknappen. Alla fält är ifyllda....
Har jag missat något?
/CX
Jag ropar på Arvid - så ska det ju inte vara. (och så var det inte igår)
Jorå - "vinnarna" är utsedda för första två veckorna. Borde skrivit om det redan förra veckan, mycket på en gång! (vi lanserade iPod.se igår och imorgon ska mac.se vara 99% klar åtminstonde *pust*)