Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Proteus krånglar

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-03-17 16:19

Jag kör version Proteus 3.05 (enligt proteus, 3.03 enligt finder) och har bl.a. ett msn-konto med en spraymail-adress. i förrgår eller så så började kontot dock krångla, dissade och kopplade upp ca en gång i minuten. Det funkar bra med ett annat msn-konto.. Vad kan problemet vara?
Jag kör f.ö. OS X version 10.3.3 men det krånglade även i 10.3.2.

Senast redigerat 2004-03-17 17:09
Ursprungligen av iBear:

Jag kör version Proteus 3.5 (enligt proteus, 3.3 enligt finder) och har bl.a. ett msn-konto med en spraymail-adress. i förrgår eller så så började kontot dock krångla, dissade och kopplade upp ca en gång i minuten. Det funkar bra med ett annat msn-konto.. Vad kan problemet vara?
Jag kör f.ö. OS X version 10.3.3 men det krånglade även i 10.3.2.

Jag hade samma problem med mitt msn-konto. Eftersom kontot är en hotmail-adress som jag aldrig använder var det bara för mig att logga in och ut på hotmail en gång när kontot inaktiverats, så fungerade det igen. Efter det loggar jag in då och då, någon gång i månaden.

Förresten, du menar version 3.05 på Proteus hoppas jag?

//fredrik

• Oregistrerad
  • 2004-03-17 17:18
Ursprungligen av .: fredrik :.:

Jag hade samma problem med mitt msn-konto. Eftersom kontot är en hotmail-adress som jag aldrig använder var det bara för mig att logga in och ut på hotmail en gång när kontot inaktiverats, så fungerade det igen. Efter det loggar jag in då och då, någon gång i månaden.

Förresten, du menar version 3.05 på Proteus hoppas jag?

//fredrik

Jag testade att logga in på .net men problemet kvarstår.. Attans.

Ja, jag menar version 3.05..

• Medlem
  • 2004-03-17 17:44

har samma problem jag. men även icq och aim krånglar lite då och då..
till min msn har jag ett hotbrev.com konto som troligtvis försvinner snart.

kör proteus 3.06 och osx 10.3.3

3.0.6 löste en del problem för mig, men inte alla. MSN brukar ibland flippa ur och vägra fungera. Då är det bara att stänga av det ett tag och vänta tills senare så fungerar det igen.

• Oregistrerad
  • 2004-03-17 18:16

Version 4.0 är ju på g, så man hoppas att den löser dessa problem.

1
Bevaka tråden