Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej. Jag har ansökt om medlemskap i 99mac Mitt, men har fortfarande inte fått svar. Min bror henil är medlem och min pappa Alf Nilsson är också medlem. Är det OK om jag anmäler mig till Macpub II i morgon i alla fall?
Hej. Jag har ansökt om medlemskap i 99mac Mitt, men har fortfarande inte fått svar. Min bror henil är medlem och min pappa Alf Nilsson är också medlem. Är det OK om jag anmäler mig till Macpub II i morgon i alla fall?
PatNil!
Klart du är välkommen. Jag är inte heller medlem i 99mac Mitt (ja, inte vad jag vet i allafall) men jag känner mig välkommen ändå
Jag har svängt ihop ett snabbt webbalbum av bilderna från kvällens pub, kolla här . Det blev ingen tid till några förskönande ingrepp i bilderna ikväll, sängen hägrar, men jag får se om jag orkar fixa med dem en annan dag.
Jag var tvungen att prova stitch-funktionen i Photoshop CS (eller PhotoMerge kallar visst Adobe det), fast jag var tvungen att ta till ett annat program för att göra resultatet till ett QuickTime VR-panorama. Det finns här
ja, det gick snabbt! , har du också några med högre upplösning?
Ja, fast bara MYCKET högre upplösning än så länge (~1 MB/bild). Jag kanske orkar göra om allt lite snyggare i helgen, om jag blir uppmuntrad Jag kan skicka bilder direkt till dig annars, om du vill.
Lysande.... hoppas ni alla hade trevligt.... även om det inte vart något specifikt ämne som dryftades
ser fram emot nästa MacPub redan... å då ska vi försöka bli ännu fler tycker jag, har redan börjat få ideer om saker vi ska hitta på till MacPub3
Det var kul att träffa alla trevliga killar (ja naturligtvis också dej Eva) som kom till Harrys i torsdags. Ni verkar så kunniga och generösa med era kunskaper. Kul också att se vilka ni är bakom nicknamen.
Tack för en givande kväll.