Säkert. Du talar av erfarenhet, förstår jag
Ta och testa i några olika webbläsare, PC o Mac med fönstret i 800 x 600px. Sen ökar du textstorleken litegrann och skåda hur hela rasket brakar ihop och scrollister poppar upp lite här och var, vilket i sin tur förskjuter layouten och tvingar fram nya, horisontella lister också. Om du uppfinner ännu en fiffig lösning och "stänger av" scrollen i olika frames för att motverka detta, så kan du se hur innehållet försvinner ur bild vid olika webbläsar-inställningar och hur du har stängt av möjligheten för användaren att "hitta" innehållet igen med hjälp av scrollern.
Med din "lösning" gräver du dig längre och längre ner i gyttjan, eftersom du kommer att behöva ännu en "lösning" för att fixa "lösningen", osv...
Prova även att bokmärka en sida, eller tänkt dig när användare hittar "innersidor" genom sökmotorer och får upp dom alldeles utan en enda av frameseten. Bl.a.....
Det ska inte bara SE bra ut, sörru. Det ska VARA bra också.
Jag tror nog att du skojar lite med oss när du skriver att du provat, eftersom samtliga tre förslagen hade löst problemet på ett korrekt sätt - vilket din "lösning" med ännu ett frameset alltså inte alls gör.
Men spara länkarna jag gav dig. Och posta igen när du upptäcker att din "lösning" faktiskt inte funkar, så skaru se att vi fixar det här.
Danne
EDIT: Ädnrat ngåra stvafel.