Värst vilket dåligt betyg den fick. När jag köpte min i februari skrev jag så här:
"Idag har jag hämtat min SightFlex. Jag är mycket nöjd, nu kan jag placera kameran där jag vill ha den och armen på SightFlexen "fastnar" bra i den position man ställer den i. Det knakar konstigt när man ställer om armen så först trodde jag att den gick sönder men så var det alltså inte. Det är bara att "knaka på" Det enda negativa jag märkt nu är att firewirekabeln är lite tjock och ful, den borde vara tunnare och smidigare. Visst har iPodserna riktigt tunna och fina fw-sladdar? Sån borde det vara.
Om man bara använder sin kamera stilla på sin plats på datorn kanske man inte behöver denna pryl, Om man använder kameran som jag gör, hela tiden lossar den för att visa nåt på bildskärmen eller nya möbleringen eller snödjupet ute mm mm så är en SightFlex nästintill oumbärlig."
Nu har jag alltså använt SightFlexen i en månad och tycker fortfarande att den är oumbärlig. Dessutom har både min dotter och min syster har sett min och vill ha en egen. Vaddå ramlar? Inte ramlar min inte, det beror ju på hur man "svänger till den"