Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har letat runt på nätet efter ett demo på detta aktuella spel, men jag hittar ingenting. Vet någon ifall (och vart) man kan hitta ett? Man kan ju alltid ladda ned spelet och testa och sen köpa, men det känns tråkigt och omständigt.
Jag har letat runt på nätet efter ett demo på detta aktuella spel, men jag hittar ingenting. Vet någon ifall (och vart) man kan hitta ett? Man kan ju alltid ladda ned spelet och testa och sen köpa, men det känns tråkigt och omständigt.
Jag hoppas att spelet är bättre än demot. Jag försökte spela två uppdrag, båda gångerna krashade demot efter ca 10 minuter. På båda banorna jag spelade på så saknades dessutom vägarna, dom var ersatta av någon grön.. sak, som om Aspyr hadde glömt av att lägga in grafiken för vägarna. Demot flöt inte heller så bra.
Testade på min FW 800 MDD 1Ghz med 512 mb ram och ett GeForce4 MX kort och det var det sämsta jag jag har varit med om… Systemkrav redan nu på 1Ghz är otroligt inte ens på pc versionen är det så högt. Är Mac OS X så tungdrivet????
Testade på min FW 800 MDD 1Ghz med 512 mb ram och ett GeForce4 MX kort och det var det sämsta jag jag har varit med om… Systemkrav redan nu på 1Ghz är otroligt inte ens på pc versionen är det så högt. Är Mac OS X så tungdrivet????