Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

problem med DC

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej
jag har nyss fått mej bredband från comhem. Har en 1.25ghz apple G4 med Panhter 10.3.3. Nu undrar jag om det är nån som har en aning om varför Direct connect och Limewire segar ned hela datorn.
Har också installerat senaste versionen av java.
Det som händer är att om jag öppnar DC så läser datorn i evighet och den gånngen jag lyckades att komma in i programmet så gick det inte att växla mellan program eller göra någonting alls eftersom
datorn bara läser och är seg.
Ett annat problem som uppstod var att det ej gick att dela med sig.
Limewire och Poisoned vill heller inte erkänna att jag lagt upp 40gb att dela med mej av.
Dessutom blev jag tvungen att slänga LimeWire Och DC helt från datorn för att bli av med segandet.

Om det är någon som förstår vad som gör min dator så ledsen så säg gärna till.

MVH Linnéa

Vilken DC-client använder du? Neo-modus client är rätt seg tycker jag. Själv så använder jag bara BitTorrent förnärvarande pga att det inte finns någon bra client...

// Daniel

jo jag använder neo modus.

Nyligen bröt sig ett litet gäng ur Poisoned-kretsen och sjösatte XFactor, och beta-versionen som finns ute är redan klart bättre än "originalet" (sök på Versiontracker). Det perfekta komplementet till BitTorrent.

tackar X-factor fungerar bra.

1
Bevaka tråden