Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag håller på med ett litet webbaserat projekt som egentligen bara är en lite avancerad faktureringsmall. Sytftet att göra den webbaserad är att jag vill kunna komma åt mina fakturor och kundregister på resande fot. Jag använder uteslutande PDF-fakturor som jag skickar till mina kunder.
Om du är intresserad kan jag höra av mig när denna är klar. Den är givetvis inte alls lika avancerad som kommersiella varianter, men jag har iaf inte behov av mer.
Jag skickar tillräckligt få fakturor för att det ska fungera bra med en fakturamall i Excel och ett annat Excel-ark som får tjäna som kundreskontra, med automatiska uträkningar av påminnelsedatum, dröjsmålsräntor, avgifter etc.
Jag skickar tillräckligt få fakturor för att det ska fungera bra med en fakturamall i Excel och ett annat Excel-ark som får tjäna som kundreskontra, med automatiska uträkningar av påminnelsedatum, dröjsmålsräntor, avgifter etc.
Dimster, du har skrivit ett inlägg i en tråd som är över FEM år gammal. Sedan dessa har vi här på 99 diskuterat faktureringsprogram, fakturamall, faktureringsmall mm en massa massa gånger. Tex i detta inlägg så länkar jag till min gratis fakturamall för Excel/OpenOffice: