Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Office 2004

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2004-05-18 23:16

Skulle inte den vara ute vid det här laget?
Hos Macoteket säljer dom redan svensk version. I vart fall finns den med bland deras programvaror - tydligen utan förbehåll om leveranstid.
Men på MS Mactopia är det fortfarande "preview" och tjafs och man kan inte hitta detaljer om uppgaderingen. I varje fall inte jag...Om nån ser nåt mer om vad den nya versionen egentligen erbjuder, skulle de vara bra om man fick en länk...

EDIT: Felsvtagninar och lite annat...

Senast redigerat 2004-05-19 15:32

Har inte levererats än i Sverige, vad jag vet. En del amerikanska kunder har börjat få sina exemplar.

Undrar också när den svenska versionen beräknas levereras?

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2004-05-19 15:33
Ursprungligen av Leftrustle:

Har inte levererats än i Sverige, vad jag vet. En del amerikanska kunder har börjat få sina exemplar.

Undrar också när den svenska versionen beräknas levereras?

Jag kör engelska själv, men du kan ju kontakta Macoteket och fråga voffo dom har programmet listat redan...

Ursprungligen av Danne V:

Jag kör engelska själv, men du kan ju kontakta Macoteket och fråga voffo dom har programmet listat redan...

Den ligger givetvis ute på hemsidan för att man skall kunna förhandsboka sina exemplar.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-06-06 17:36
Ursprungligen av Danne V:

Jag kör engelska själv, men du kan ju kontakta Macoteket och fråga voffo dom har programmet listat redan...

Förbokning skulle jag tro. Macoteket listar även iPod Mini som inte heller finns att köpa än.

Den har just kommit in på versiontracker så då är den väl officiellt släppt.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/14980

Dock inte Professional, alltså den inkl VPC7.

Ifall man kör den engelska, men vill ha svensk ordlista... svensk rättstavning och grammatik. Får man köpa till något då elleR?

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2004-06-06 17:35
Ursprungligen av macgunde:

Ifall man kör den engelska, men vill ha svensk ordlista... svensk rättstavning och grammatik. Får man köpa till något då elleR?

Vet inte hur det är med version 2004, men jag kör med version X, och där är svenskan inkluderad från början.

Jag förstår inte varför den inte gör en enhetlig programvara med möjlighet att byta språk. Tramsigt med olika språkversioner när tekniken tillåter att man slipper det.
Vad gäller ordlista får man nog kopiera det av någon snäll kompis. Vet inte att det säljs separat. Och MS i Seattle tror nog att alla som köper engelsk version bara skriver på engelska och vice versa.
Eller så kanske alla ordlistor ligger på CD-skivorna? Är ju en tänkbar möjlighet.

Ordlista och rättstavning på svenska följer med engelska versionen, bara menyernas språk skiljer.

Oki... Funderar på att köpa, ska dock eventuellt till england i höst och plugga kan vara bra att ha både engelska och svenska

Köpte en svensk uppdatering via Inwarehouse i fredags. De påstår att jag ska få den måndag (7/6). Det undrar jag.

Ursprungligen av Kenneth Pilo:

Köpte en svensk uppdatering via Inwarehouse i fredags. De påstår att jag ska få den måndag (7/6). Det undrar jag.

Enligt en källa i distributionsledet anländer en hög Office 2004 Sve den 14 juni. Gäller även uppgraderingen.

1
Bevaka tråden