Hehe, ja jag kommer ihåg att jag en dag plötsligt såg den där diskussionen om att 99mac skulle stänga vid 1000 medlemmar! Jag trodde inte det var sant - det har ju verkligen verkat som om ni ville utöka så mycket som möjligt. Men så såg jag att det var en två år gammal tråd som nån hade dragit upp igen, antagligen bara för att skrämmas!
Finns det inga bilder på 99mac v3? Det var ju ganska annorlunda då jfrt med 99mac v2 (och varför är bilderna tagna i lågkvalitets-JPEG på en WIn XP-burk?).
Förslag på tillägg i historietexen ja... Det mesta finns ju med där iofs... Det står inget om iPod.se va? Kanske skulle det vara värt att lägga till? Och kanske något om när 99mac fick avatarer för första gången? Jag kom ihåg att det talades om de nya avatarfunktionerna när jag registrerade mig som medlem, så de måste ha kommit precis då.
Och något om nerläggningen av macprat.nu kanske?
Annars var historien intressant läsning! Det där om Macpressens forum kände jag faktiskt inte till. Jag trodde att MacWorld alltid varit "det officiella Macforumet" på nåt sätt.
Jag håller verkligen inte med iGnu. 99mac var ju från början ett litet forum för gurus och i dag är det säkert Sveriges största Mac-sajt där man kan hitta forum, nyheter, tester, ja allt om Mac och även andra tjänster! Så visst har det hänt saker!
Bra också att det kommer en nu Team99mac-sida! På den gamla stod det ju fortfarande om att moderatorerna kallades för gurus mm...