Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

z1010 hos Telia

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Tyresö
  • 2004-05-28 21:58

Kände på en Z1010 idag och den var ju trevlig. Någon som har något gott eller dåligt att framföra om denna modell? Någon som kan visa några bilder tagna med telefonen?

Ursprungligen av DozePih:

Kände på en Z1010 idag och den var ju trevlig. Någon som har något gott eller dåligt att framföra om denna modell? Någon som kan visa några bilder tagna med telefonen?

Det enda jag vet är att Z1010 är en dunder nalle... både mjukvaro och hårdvaro mässigt! Enda nackdel är kanske att kameran är placerad på undersidan och inte i locket... vilket gör att för att se vad man tar bild på få man ändra vinkeln man står i med ca 30°!

Annars är Z1010 den bästa 3G nallen på marknaden! kameran skall vara riktig bra. Och bilderna är av hög kvalitè! Men jag väntar tills "3" börjar sälja den!

Alla nallar som kommer från Telia har bantade funktioner.. tom T610! Själv kör jag en P900 med Combiq.net.

3 har även skapat ett kontant kort till 3G. Så köper jag Z1010 blir det med kontant kort!

1
Bevaka tråden