Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Raderar Ilife befintligt Itunes?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Danderyd
  • 2004-07-25 14:52

När man uppdaterar programvara så är det ju så vist ordnat, om programmerarna gjort sitt jobb, att ingen gammal information går förlorad. Som t.ex. när man uppdaterar fråm en gammal Itunes till en ny. Vad jag undrar är dock vad som händer om man ”nedgraderar”, i detta fall, Itunes. Jag har nu senaste versionen av Itunes, Itunes 4.6. men ämnar installera Ilife som ju har en äldre version av Itunes, rimligen 4.5 eller möjligen 4.4 (det kom ju några uppdateringar med ganska kort mellanrum bevars) än min nuvarande.

Fråga:

Försvinner då de låtar jag har sparat på Itunes 4.6 när jag ”nedgraderar” till Illifes version och sedan ånyo uppgraderar till Itunes 4.6 ?

• Oregistrerad
  • 2004-07-25 15:49

iLife känner av vad du har installerat och uppgraderar bara det som skall uppgraderas, inget nedgraderande. Så gjorde i alla fall min iLife installation.

• Medlem
  • Danderyd
  • 2004-07-25 16:12
Ursprungligen av Anders Löfström:

iLife känner av vad du har installerat och uppgraderar bara det som skall uppgraderas, inget nedgraderande. Så gjorde i alla fall min iLife installation.

Jag misstänkte nog det men då jag är en försiktig general så tar jag hellre nesan att ställa en kan tyckas fånig fråga än tvingas börja om från början med mitt inte alldeles blygsamma Itunes-bibliotek.

• Oregistrerad
  • 2004-08-01 09:44
Ursprungligen av glunten:

Jag misstänkte nog det men då jag är en försiktig general så tar jag hellre nesan att ställa en kan tyckas fånig fråga än tvingas börja om från början med mitt inte alldeles blygsamma Itunes-bibliotek.

det är ren rutin och inget annat!!

1
Bevaka tråden