Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Segt att skicka filer

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-10-19 02:24

Jag har problem med att skicka filer från min daotr till andra. Det går enormt segt! Min anslutnign ska klara av att skicka och ta emot i 60K/sek... men av någon anledning så går det bara så fort när jag tar emot filer. När jag skickar ligger det på ca 10K/sek, och då alltid runt denna siffra, som om det fanns nån inbyggd spärr eller nåt vid 10K/sek... Vad e det för fel, någon? Sitter på en Telia ADSL-lina och har testat detta mellan mina vänner med samma abonnemang... de kan skicka till mig i 60K, men jag kan bara skicka till dem i 10?? LIkadant om jag försöker ladda upp något på en Hotline-server eller Carracho eller skicka via iChat, MSN eller ICQ...

• Medlem
  • 2002-10-19 02:32

Ja... samma här. Sitter på comhem... det är otroligt långsamt... Minns tiden med vanligt 56k modem... gick inte det fortare? I allfall när man skickade upp saker... Min idisk är märklig oxå. Filen är "framme" direkt men avslutar en timme om filen är 2,5 mb...

1
Bevaka tråden