Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HJÄLP!. Fonter blandar ihopsig

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

okej, ägaren av den här datorn har kört os classic versionen sedan den kom och nu så blev dom gamla datorerna stulna. Så nu sitter jag här och ska fixa in en Emac 1.25 ghzare (om 3 månader blir de g5). Nicey, men han såklart trycker in 998 fonter exakt i fontbook och då går de som de går. Webbsidor visas inte riktigt längre, de finns 127 versioner av Helvectica och allt som är skrivet på en hemsida i helvetica är åt helvete. Hur fixar jag detta... finns det någon typ av "go back"?

  • Oregistrerad
  • 2004-08-26 18:54

Börja med att ta bort Helvetica Fractions och Helvetica Cyrillic och se om det fungerar "bättre".

jag tog bort vareneda helvetica som fanns. de buggar fortfarande... Sen la jag in Bold och Regular och dom men de jävlades fortfarande

  • Oregistrerad
  • 2004-08-28 15:11

Apples Font Book suger. Prova med Extensis Suitcase istället. För tillfälet finns det inget program som grupperar fonterna efter familj. Vilket gör det väldigt svårt att jobba snabbt i OS X.

//Rob

Ursprungligen av Robo-X:

Apples Font Book suger. Prova med Extensis Suitcase istället. För tillfälet finns det inget program som grupperar fonterna efter familj. Vilket gör det väldigt svårt att jobba snabbt i OS X.

Njae... det där var väl en överdrift.

http://www.yousoftware.com/fonts

jag kör ju Extensis Suitcase nu och det funkar ju bättre än ATM. Jag la in alla typsnitt i de och dom aktiveras ju när dom behövs och stängs av sen

1
Bevaka tråden