Några aktiva Mac användare från ovan nämnda region här?
Jag är från Falun men bor i Gävle nu. Jag vet att det finns några fler.
Jag är tillbakaflyttad till Hagge (mellan Ludvika och Smedjebacken), men just nu har jag ingen mac Men snart så
Ingen mer?
Bor i Falun jag, vet e fasen om jag är så aktiv dock
Det finns några mer, men många är dominte...
Dalarna verkar tyvärr vara ett landskap fast i M$-klor, har aldrig varit på ett ställe där man älskar Windows så mycket som här. Tragiskt men sant.
jo.. små pezegnomer överallt man ser..
och inte blev det bättre efter dom ganska illa skötta Macbutiker som fanns. Många som blev besvikna. Det kunde ju blivit så bra...
Falun här!
Falun reporting in.
ska vi ha en Falun/Borlänge/Gävle Macträff?
Gissa om det kommer bli jättelätt att bestämma vilken stad den träffen ska äga rum i... Givetvis den som ligger i mitten va?
hmm... Hofors alltså?
Se där, det rör på sig i buskarna.
Okej, har vi underlag för en MacPub?
Jag röstar på Falun isf.
Jag bor i Ludvika
Jag bor visserligen i Gävle men kan nog komma till Falun för en Pub.
Öl är aldrig fel så...... ja.
Jag måste bara köpa mig en egen Mac så kan vi ha puben
Woho, Falun här också. Inväntar min första PowerBook som förhoppningsvis kommer i veckan!
Bra där!
Är det här aktuellt fortfarande? Bor i Ockelbo (Gävle) och skulle tycka att en träff vore kul
Bor i Falun, har bott i Borlänge, kommer ursprunglingen från Gävle och har en farmor i Ockelbo (men arbetar i Stockholm).
Dricker öl gör jag också
Ingen mac har jag än (dags för ny iBook snart?) men det skulle ju alltid vara gott med en öl eller så i sommar! Någon mer?
jovisst. i gävletrakten då, orkar inte åka längre och har inte tid heller.
Bara någon ger ett förslag så ska jag försöka komma.
Vad är bäst då, helg eller vardagar(kvällar) ?
Vardagar fungerar bra för mej, särskilt om det är i centrum, då kan jag cykla Förslag: Tant Grön eller Brända Bocken.
Men det här var väl lite lustigt, blir Falun/Borlängeträffen i Gävle?
Jaja, om någon vill ta en öl i helgen i Ludvika är det bara att höra av sig. Det kan kanske gå i Borlänge och Falun också.
Lustigt nog hör tydligen Gävle dit. Fast personligen känner jag mej mer samhörigt mot Falun/Brl än mot Sundsvall.