Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Så här ser det ut hos mig. Ersätter snart CRT skärmen mot en TFT, men har inte bestämt mig för vilken än, lutar mot en Eizo 767 19" alternativt en Apples nya 20" men den känns lite dyr då man dessutom bara har 1 års garanti, men får 5år av Eizo
Ja, det här är då favoritdelen av mitt rum....
iMacen står som server och skärmen nedanför är kopplad till den. iBooken har jag "fått" från skolan och den är för tillfället min workstation.
Ovsing: Wow vilken läcker uppställning av prylarna! Ser.... så kompakt ut! Och inget utrymme över där man kan dumpa skräp Har man lediga ytor på databordet hamnar det alltid en massa junk där
Ska försöka komma ihåg att fota mitt bord ikväll när jag kommer hem
Jag har hittat en lösning som jag är mycket nöjd med. Kör screen spanning i vertikalt läge. I mitt tycke ett mycket effektivare sätt att köra två skärmar jämfört med att ha dem bredvid varandra...
Jag har hittat en lösning som jag är mycket nöjd med. Kör screen spanning i vertikalt läge. I mitt tycke ett mycket effektivare sätt att köra två skärmar jämfört med att ha dem bredvid varandra...
Bra om man skriver romaner och liknande. Då köper man bara ett nytt grafikkort och ett par extra bildskärmar när man kommit en bit på väg, så slipper man bläddra...