Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hobbyelektronik-kunnig sökes

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-08-29 09:15

Hej alla,
jag har en gammal trotjänare kallad Archos Jukebox Recorder 20, uppgraderad till 40 GB. Ja, helst skulle väl jag också vilja ha en iPod, men jag har inte råd med 40 GB, så jag håller mig till min Archos ett tag till. Dessutom går den på ett otroligt underbart open source OS som heter Rockbox som jag skulle vilja påstå spöar det mesta i MP3-spelar OS-väg...

Men nu när jag haft den i 3 år börjar den glappa lite grann, och jag skulle behöva få några saker lagade, inget komplicerat, antagligen bara lite lödande kring batterikontakterna.

Så - är det någon som kan sådant som skulle kunna hjälpa till? Eller kan rekommendera en verkstad som gör sådana jobb?

Jag finns i Stockholm men har inget problem att skicka iväg den en vecka eller två om jag vet att den blir bra omhändertagen.

Hör av er!

/S

Hej du!!

Har du inte fått svar ännu så kan jag anmäla mitt intresse, jag sysslar med hobbyelektronik och löder det mesta. Vill du så kan jag titta på det. Finns i Karlstad

johanlindqvist@home.se

1
Bevaka tråden