Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Har äntligen skaffat mig tillräckligt mycket dator för att kunna testa Garageband. Nu undrar jag: Hos Apple finns en lista på USB midi-klaviaturer som är kompatibla med G-band. Betyder det att man måsta ha en av dessa eller bara att systemet innehåller drivrutiner så att macen känner igen dessa direkt?
Vill någon rekomendera någon klaviatur så är jag tacksam för det också.
M-Audio Keystation 49e MIDI-klaviatur är prisvärd, och går på 999 pix ink moms på Macoteket.. Finns nog även på MacForum misstänker jag i samma prisklass..
M-Audio Keystation 49e MIDI-klaviatur är prisvärd, och går på 999 pix ink moms på Macoteket.. Finns nog även på MacForum misstänker jag i samma prisklass..
Japp, den kan jag rekomendera, den har nämligen jag införskaffat och den funkar
väldigt bra, så kolla in Keystation 49e!
Jag har oxå en sån, och kör genom Garageband i min iBook och ut i förstärkare, i mitt band. Vad jag inte får att fungera det är att byta ljud i Garageband, på synthen, jag måste byta på iBooken varenda gång... Någon som har någon lösning?
Om du ska köpa något billigt så se till att kosta på dig anslagskänsliga tangenter annars blir det bara trist. Tror du hittar en del hos Musikbörsen också.