Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Isync & P900=huvudvärk

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2004-09-13 14:09

Sedan jag uppdaterade till isync 1.5 så har om möjligt syncandet med min P900 blivit ännu darrigare dessutom så fungerar .mac syncningen inte samtidigt som jag gör en till P900 utan dessa måste göras manuellt en och en..Varje gång P900 ska syncas så måste jag först köra igång och man ser att det blir kontakt via bluetooth och efter kort stund tappar de kontakten med varandra, om jag då startar om bt och kör igen så fungerar det. Konstiga är att det är endast med isync som bluetooth problemen verkar finnas. Kör jag filöverföring eller salling clicker är det inga problem. Och senast igår fick jag ett nytt problem, se bifogad fil. Någon som har tips på lösningar? Har även ett supportärende hos apple.

Jag har exakt samma problem, extremt frustrerande.
Jag har testat att följa ett pdf dokument till punkt och pricka som en annan P900 användare har haft vänligheten att läggaut, men även det utan resultat.

Det värsta med detta är att tvingar mig att köra PC för där lirar det som en dröm.

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2004-09-15 18:38

Har provat samma instruktion utan lyckat resultat:(

1
Bevaka tråden