Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Underbart forum!!!!!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-09-16 11:30

Om två veckor, när jag får min lön så beställer jag en iBook med en massa trevligheter till.
Detta är till stor del detta forums förtjänst. Har länge funderat på att switcha och all trevlig läsning och bra bemötanden här har slagit sista spiken i kistan för min gamla peze.

Alla verkar få bra bemötanden, snabba svar och alla verkar kunna så otroligt mycket.

Okej, lite sektigt är det med mac, det är ju en trevlig sekt. Om tre veckor kanske kommer jag kunna ändra i min presentation och bombardera er med nybörjarfrågor.

ha en bra dag// Erik

• Oregistrerad
  • 2004-09-16 11:39

Välkommen i "sekten", Erik. Du kommer inte att ångra dig.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-16 11:40

You can check out anytime you want, but you can never leave.

Å en lite allvarligare sida, folk verkar i största allmänhet anse att Mac-användare måste vara okunniga bara för att dom använder en dator som ska vara "lätt att använda"... vilken logik.
Jag tycker snarare Macen inbjuder till att lära sig.

• Medlem
  • Österåker
  • 2004-09-16 12:13

Grattulerar till ett bra beslut!
Du kommer stormtrivas, tro mig!
Välkommen till den ljusa sidan som man brukar säga

Vänta lite nu... har du redan beställt macen? Du har väl inte missat att du ska fixa sekt-tatueringen först? Gå in på baksidan av Åhlens. Leta efter skylten Nisses Alllservice.

Tips: beställ idag så du har den när lönen kommer

Det första du måste göra för att komma med i Mac sekten efter ha köpt en Mac är att ifrånsäga dig alla andra gudar och acceptera Steve Jobs som övermäktig och allmän härskare (Phil Schiller är ej en gud utan en prince of darkness)

Sen så ber vi oss åt hållet där Cupertino ligger minst 24 gånger per dag.

Fast det där med offra blod behöver du inte göra än...

1
Bevaka tråden