Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

T610 - iCal & klockslag...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-09-27 09:21

Hej

Jag har en T610 som jag syncar med iSync. Problemet är att de poster som ligger i iCal (t.ex. 9:00) kommer att hamna en timme tidigare (8:00) i T610. Datorn ställer klockan via nätet. Jag har testa men lite olika inställningar på telefonen (tidzoner, sommartid, o.s.v.) Har ni erfarenheter av detta?!

• Oregistrerad
  • 2004-09-27 11:18

Så var det på min T630 också från början. Det problemet har dock försvunnit utan att jag gjort något åt det. Kanske var det senaste iSync-uppdateringen som fixade det?

Andra tidszon, sa att klockslagen syncar riktigt. Jag hade fem timmars fel vid forsta syncen med min gamla T610. Har inte haft nagra problem med min T637, men tror att tidszonen var korrekt installd fran borjan.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-01 11:28

Se till att telefonen är i rätt tidszon dvs GMT+1.00h för sverige och sommartid och automatisk tidszon. Se också till att klockan i telefonen stämmer. En del av inställningarna ändrar på varrandra så det kan vara bra att gå tillbaka och se efter så att allt stämmer efter du har ställt in.

1
Bevaka tråden