Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

palmOne debuts Tungsten T5 handheld with flash memory

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-10-04 07:36

PalmOne lanserar Tungsten T5 med 256MB flashminne, 320x480 pixlars färgskärm och inbyggt bluetooth-gränssnitt.

Verkar vara en trevlig liten handdator - använder du Palm idag?

http://www.macnn.com/news/26482

Senast redigerat 2004-10-04 09:30
  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2004-10-04 16:01

Jag bytte från Handspring till Palm T2 för att åtnjuta fördelarna med Blutooth......men det har endast fungerat vid några få tillfällen i början....ett vanligt problem som det skrivits hundratals inlägg om på olika forum.

Palm vore oerhört korkade om dom inte löst den buggen innan dom basunerar ut en ny BT-produkt.....för felmeddelandet "port is already in use by another application" läses lika bra på en gammal modell... (GGrrrrr!!)

Ursprungligen av ThomasC:

Jag bytte från Handspring till Palm T2 för att åtnjuta fördelarna med Blutooth......men det har endast fungerat vid några få tillfällen i början....ett vanligt problem som det skrivits hundratals inlägg om på olika forum.

Palm vore oerhört korkade om dom inte löst den buggen innan dom basunerar ut en ny BT-produkt.....för felmeddelandet "port is already in use by another application" läses lika bra på en gammal modell... (GGrrrrr!!)

Exakt vilken bugg talar ni om? Jag har inte haft nagra Bluetooth-relaterade problem med varken T3 eller Zire 72... eller Sony UX50 for den delen. T5:an ser mycket intressant ut tycker jag.

Jesper

Det bästa Palm har idag, tycker jag, är deras Treo 600. Funderar starkt på att beställa en, mobilfunktionen fungerar perfekt enligt min kollega som redan köpt en.

  • Oregistrerad
  • 2004-10-05 12:49
Ursprungligen av Jon Adolfsson:

Det bästa Palm har idag, tycker jag, är deras Treo 600. Funderar starkt på att beställa en, mobilfunktionen fungerar perfekt enligt min kollega som redan köpt en.

Jag har en och kan definitivt rekommendera den...men, ett litet problem finns dock...
Jag har jobb-abonnemang hos Telia med tillägg att kunna få privatsamtal på separat faktura genom att slå prefixet *140# före numren jag ringer...detta fungerar inte på Treon...har påtalat det för Palm men de kunde inte säga när/om det fixas...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-05 11:45

Om man delar ut sin internetanslutning i macen till bluetooth kan man då få Palmen att ansluta till internet. Jag tycker att det borde fungera men är det någon som har provat. Det vore ju juste att kunna ansluta utan mobil när man är hemma.

1
Bevaka tråden