Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

osX 10.2 uppgradering

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I tisdags fick jag en nybeställd PB G4 från Irland. Till min förvåning ramlade det ut en Jaguar-uppdatering ur paketet. Tack Apple, jag trodde jag skulle vara tvungen att beställa den med hjälp av uppgraderingskupongerna och få vänta ytterligare några veckor.

Uppgraderingen gick endast att installera på den partition där min gamla 10.1.5 låg. (inte oväntat). Det tog Låång tid att installera (två cd-skivor), mycket tid verkade gå åt att installations-programmet kontrollerade vad som varit installerat innan. Allt verkar fungera bra, (nästan) alla mina prylar och hack som jag haft innan funkar.

Nu när de är en så pass stor uppdatering tror jag att du vinner en hel del på köra en "clean install" istället för upgrade.

jag körde först en upgrade och provade sedan en ominstallering, det var en märkbar fartskillnad..

Jepp, det är min erfarenhet också. Jag ska göra det så snart jag får dom skivorna. btw builden är 6C115.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: mickeb:
Jepp, det är min erfarenhet också. Jag ska göra det så snart jag får dom skivorna. btw builden är 6C115.

Det visste vi redan

1
Bevaka tråden