Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Winkill

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kalmar
  • 2001-10-05 20:47

Nu åker Windowsskiten ut från mitt företag.
Apple detta underbara företag har äntligen uppnått min sökan efter det ulltimata operativet. Hipp hipp hurra för 10.1.

• Medlem
  • Gällivare
  • 2001-10-05 21:42

Vi får hoppas fler företag följer ditt exempel och skådar ljuset

Citat:

Skapades ursprungligen av: kuspen:
Nu åker Windowsskiten ut från mitt företag.
Apple detta underbara företag har äntligen uppnått min sökan efter det ulltimata operativet. Hipp hipp hurra för 10.1.

Jag trodde i min enfald att "Macgurus", som ju 99Mac direkt är riktat till enligt egen utsago, låg på en högre nivå än de c00la d00dzen med hata-M$-stuk, men jag ser att jag hade fel. Vilket är synd eftersom den attityden aldrig kommer att gå hem ute på de stora företagen, de företag som Apple verkligen behöver komma in på.

När Commodore gick i konkurs för länge sedan så sa chefen för företaget att deras fanatiska användare inte hade varit till någon hjälp när det gällde att rädda företaget, utan tvärtom, de hade skrämt bort det vanliga folket, de som man hade behövt värva över för att överleva. Tänk på det någon gång.

• Medlem
  • Gällivare
  • 2001-10-06 09:45

Tage Tuting, att det förekommer prematura inlägg tycker jag inte gör något så länge de är med glimten i ögat. Däremot, efter att ha läst dina tidigare inlägg, så har jag betydligt svårare att förstå varför du häckar i det här forumet. Tonen du använder är inte speciellt trevlig och du verkar inte gilla Mac speciellt mycket.

[ 06-10-2001: Meddelandet ändrat av: iBjorn ]

• Medlem
  • Kalmar
  • 2001-10-06 10:52

Respons...?

Kunde inte låta bli att delge min entusiasm till forumet. Jag är glad.
I egenskap av medicinare så tycker då jag att lite "infantila" inlägg inte kan skada, det finns som ni alla vet besserwisser´s överallt, de har ett stort behov av att jämt ha rätt. Tage om Du nu anser att glädjen är destruktiv för Apple så har du missat ett o annat.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2001-10-06 12:32

Om det är någon som borde tänka på hur och vad den skriver så det du Tage.

Skriva glada inlägg som har med forumet (kuspen) att göra tycker jag är helt ok.

Skriva dryga otrevilga inlägg är enligt mig inte ok...

• Medlem
  • Kalmar
  • 2001-10-06 13:36

I mitt lilla vårdföretag så har (hade) vi 7burkar. En
W2k server o resten w98:a klienter. Vareviga dag är det nåt strul. Antingen så krachar nån burk, går inte att stänga av, ja alla klassiska Winfel kan nämnas.
Nu har jag sen en tid börjat implementera Mac i rörelsen. Jag har kört en Macburk X parallellt (som klient) sedan 10.0.3 kom. Under denna period så har denna inte gått ner för räkning en enda gång. Nu när 10.1 kom så installerade jag från scratch på ovan nämnda burk o blev så glad över prestandaförbättringarna att jag nu i helgen slänger ut Wintels grejer. Detta är självklart lite våghalsigt men min förälskelse till Mac gör att detta känns som det rätta. Som liten företagare o användare så har man inte råd med återkommande "produktionsstopp". Därför väljar jag Mac.
Återkommer.

1
Bevaka tråden