Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Låtar halveras

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Godafton

Har stött på vad för mig verkar vara ett underligt problem. Mp3 låtar och filmer har plötsligt så gott som halverats eller i vissa fall mer. Verkar som slutet försvunnit fullständigt. Hade en musikvideo på 40 mb som nu bara är 10. Konstigt konstig, men det kanske finns en enkel lösning.

Mvh Erik

  • Oregistrerad
  • 2004-10-26 08:01

Jag har ett liknande problem i iTunes. Programmet lirar bara upp halva låten innan det fejdar till nästa. Kör man samma fil i Quicktime spelas däremot hela låten, så det är inte som att mp3:an gått av på mitten, eller så. Det är bara det att iTunes envisas och ska spela endast halva låten. Nu är i och för sig mitt G4-äpple kanske det värsta måndagsexemplar som någonsin lämnat fruktfabriken. Ingenting har någonsin fungerat eller fungerar på den, men detta problem upprepas trots flera ominstallationer av hela systemet.

  • Oregistrerad
  • 2004-10-26 09:39

itunes fade

Har du kikat i Itunes-inställningarna... antar det, men där kan man ju iallafall ställa in hur mycket man ska "fadea" <fäjda> över till nästa låt.

Men jag gissar att du varit där o kikat?

/C

1
Bevaka tråden