Hej!
Läste nyligen era inlägg i denna problemfråga och har samma problem med undantaget att jag inte ens kan installera om programmet?!?!?
För någon vecka sedan var jag tvungen att installera om mitt OS och när jag nu skulle starta upp Dreamweaver MX så dog programmet innan det ens hann starta. Testade med att starta om datorn ett par gånger - dock utan att lyckas. Slängde bort hela program-mappen och försökte göra en ominstallation från skivan.
Vad som händer är att installationsprogrammet startar -> den börjar visa antalet filer som ska installeras -> frågar efter placering på HD'n -> jag väljer Applications-mappen och klickar OK -> en stapel eller två rör på sig i bakgrunden och visar antalet filer som ska installeras -> systemet frågar efter behörighet och jag knappar in mitt lösen för detta -> en stapel körs i bakgrunden och vips så frågar den efter behörighet igen?!?!?! Moment 22 - jag kommer alltså inte vidare över huvudtaget.
Någon som har någon teori om vad som kan vara fel? Ska jag slänga bort alla mappar som innehåller "Macromedia" på disken och sen försöka mig på en ominstallation av programmet? Kör OS X 10.3.7 på en iMac G4 700 MHz...
Always thanxam!