Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Torsdagen den 4:e November har MacSupport premiär för nya butiken - jag kommer finnas på plats för att fotografera som vanligt. Ska vi samlas och dricka öl efteråt?
Torsdagen den 4:e November har MacSupport premiär för nya butiken - jag kommer finnas på plats för att fotografera som vanligt. Ska vi samlas och dricka öl efteråt?
Det är väl en självklarhet att vi ska göra det!
mmmm öl!
Jag missar aldrig en anledning för att dricka öl om jag inte redan har en annan anledning för öldrickande inplanerat och i ical var det tomt i ölkalendern den dagen
Du är välkommen. Har försökt nå dig, men ni verkar så hemliga hos er.
Det är ju inte så långt till Vinnys från MacSupport.
Men det kan ju kanske vara kul att prova på ett annat ställe också.
Sen får jag nog köra på Björnströms linje jag med, tenta på fredag morgon och sedan ska jag iväg och jobba.
Det finns ju käk runt krokarna på Macsupport med. Jag är sugen på Steakhouse, de brukar ju ha en specialera under en hundring och övervåningen har bra med plats...
Martin "Steken" Björnström har ju uppenbarligen svag för stekar. Jensens ligger ju inte långt från MacSupport, där kände han ju sig hemma förra gången iaf