Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Snart ska min ibook beställas... ska ha den i min ryggsäck har jag tänkt. Behöver jag isf en "sleeve" av någon sort, eller klarar sig ibooken i väskan ändå?
Hur mycket tjockare blir datorn med en Tucano Second Skin på? Radtech verkar oerhört smidig, men ger den något rimligt skydd? Vilken är egentligen bäst?
Jag har en powersleevz och är grymmt nöjd med den glöm inte duken som du ska ha mellan tangentbordet och skärmen också Screensavrz eller hur det nu stavades
Ursprungligen av opuschen:
Snart ska min ibook beställas... ska ha den i min ryggsäck har jag tänkt. Behöver jag isf en "sleeve" av någon sort, eller klarar sig ibooken i väskan ändå?
Hur mycket tjockare blir datorn med en Tucano Second Skin på? Radtech verkar oerhört smidig, men ger den något rimligt skydd? Vilken är egentligen bäst?
skärmen på de bärbara ligger väldigt nära tangentbordet och kollar du upp vad en ny skärm kostar
så känns det inte så avlägset att skydda den lite extra.
Din PB skall skötas ömt och varsamt
Macoteket har säkert, själv ska jag beställa från ACME.
Jag ångrar att det tog ett halvår innan jag köpte mitt Tucano Second Skin, datorn hann bli väldigt repig och geggig av alla tågresor och mixerbord som den legat på... När jag använder datorn så lägger jag helt enkelt skinnet under den (aktar fläkten lite förstås) dels så står den stadigt även på lutande mixerbord och skyddar undersidan från vad nu som legat där innan... det räcker med bara det och en vanlig skolväska. Rekomenderar det skarpt!