Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Erfarenheter av Unsanity's Application Enhancer i Mac OS X 10.3?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2004-03-09 15:52

tjena,

Dockdetox - som "dödar" alla bouncande ikoner i Dockan - har äntligen kommit i ny version med stöd för 10.3 men kräver nu att man installerar APE Application Enhancer.

Jag har tidigare undvikit APE då det misstänkts för diverse buggar, men är villig att ta risken för att köra Dockdetox. Är det någon som kört APE i 10.3 som kan bidra med lite erfarenheter om eventuella problem?

//mattan

Har aldrig någonsin haft några som helst problem med APE. Och då har jag kört det sedan betaversionerna. 95% av alla varningar för APE beror oftast på något helt annat.

Kör just nu: WindowShade X, Dock Detox, ShapeShifter, Clear Dock, Classic Window Mode, Fruit Menu...

• Medlem
  • International user
  • 2004-03-09 16:36

Tack för info, chattade med Täpp som också kör APE i 10.3 utan problem. Skönt att ha Dockdetox tillbaka!

WindowShade fungerar inte längre

Har kört APE i 10.3 utan problem. Däremot har mitt WindowShade (3.5) plötsligt slutat att fungera. I stället för att ”smälla ihop” fönstret så minimeras det ner i dockan när jag dubbelklickar. Är det någon som kan säga vad jag kan göra för att få tillbaka funktionen? (Jo, enabled är ikryssat både i APE och WindowShade…)

/Mats

Ursprungligen av Mats Ödman:

Har kört APE i 10.3 utan problem. Däremot har mitt WindowShade (3.5) plötsligt slutat att fungera. I stället för att ”smälla ihop” fönstret så minimeras det ner i dockan när jag dubbelklickar. Är det någon som kan säga vad jag kan göra för att få tillbaka funktionen? (Jo, enabled är ikryssat både i APE och WindowShade…)

/Mats

Samma här. Skrev till supporten men inget svar ännu. De är väl nedlusade med klagomål.

Johan

1
Bevaka tråden