Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

P910i ansluta till macen? Bluetooth!?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-11-04 18:24

Har precis hämtat ut en SE P910i, bläddrat lite i instruktionerna och fattat att man måste ha en pc. Eller så får man skaffa ett blåtandskort av nått slag... Ska jag skaffa en pc eller, vad kostar ett blåtandskort? Har en gammal mac utan sådant, så frågan är allvarlig... Jag blir så förbannat trött på saker som det står är mac-kompatibla, men när man väl kommer hem så funkar 98% av funktionerna endast med windows...

Här sitter jag nu med en mp3-spelare, filmkamera, kalender, som jag inte kan göra mer med än att ringa till morsan på...

hrrrm... vad kostar ett bluetoothkort alltså?

Misströsta inte, P910 är en av de mest Mackompatibla telefonerna på marknaden.

En USB<->Bluetooth-adapter är inte så väldans dyr, 280kr + moms hos Macoteket.
http://www.macoteket.se/items.cgi?type=item&cathegory=46283&group=normal&stamp=1099593322&extended_info=362934

Du skriver dock att du har en gammal Mac. För att du ska kunna köra iSync måste du ju ha en relativt ny maskin, som klarar OS X.

/M

• Medlem
  • 2004-11-04 19:07

Jo, visst kör jag osx... Men jag har en G4 533, och när den kom ut fanns inget bluetooth... Ska kolla upp manicken på Macoteket! Tackar...

1
Bevaka tråden