Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon mer som råkat ut för det här? Vissa av filerna i hjälp får jag det här svaret: "Den angivna HTML-filen kan inte hittas."
Det gäller väldigt många av mina hjälpfiler.
10.1.2 Powerbook G3 400 Mhz 512 Mb hemma
Detsamma gäller för min G 4 på jobbet.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2002-01-29 09:10

Jag har samma problem.

Detta var uppe för ett tag sedan här på 99mac, jag hittade sedan inte den tråden, där lösningen finns, då jag själv fick samma problem efter min OS X installation. Jag har sedan frågat här men har inte fått något svar.

[ 29-01-2002: Meddelandet ändrat av: MatsOlov ]

Är det inte så att hjälpen hämtar filerna online hos Apple? Om man då inte har någon Internetanslutning får man ett sånt felmeddelande. Kan det stämma?

Tack MatsOlov!
Jag trodde att det var något fel på den svenska 10.1.2
Hoppas att någon annan kan svara.
Annars är det här forumet och press3.com utmärkta och bättre än hjälpen många gånger. Men det vore ändock intressant och veta vad som är fel. Jag har mailat till Apple men inte fått något svar.
Till Roger vill jag bara säga att jag är uppkopplad, jag vet att hjälpen hämtar från Apple.
:rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2002-01-29 17:21

Jag har råkat ut för att min hjälp har slutat fungera helt. När man väljer hjälp i finder så snurrar muspekaren en stund sen får jag "Fel -43" är det fel på hjälp programmet? Och om så är fallet kan jag installera om bara hjälpen?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-01-29 20:02

Följande står under Apples egen felmeddelandesajt:

Error "-43 " fnfErr File not found; Folder not found; Edition container not
found; Target not found

Hursomhelst verkar datorn inte hitta filen / informationen...

1
Bevaka tråden