Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

antivirus

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-11-20 02:38

Har fått några mail att jag skickar sobig virus från min mail.. Så jag tänkte bara kolla om jag kan fixa till det men tänker inte lägga ut nå pengar på ngåot antivirus program. Har kört norton förut men nu värkar man inte kunna updatera det utan en nyckel. aja, men vad finns det för Bra freeware antivirus program till mac?

• Medlem
  • Älmhult
  • 2004-11-20 08:17
Ursprungligen av danor:

Har fått några mail att jag skickar sobig virus från min mail.. Så jag tänkte bara kolla om jag kan fixa till det men tänker inte lägga ut nå pengar på ngåot antivirus program. Har kört norton förut men nu värkar man inte kunna updatera det utan en nyckel. aja, men vad finns det för Bra freeware antivirus program till mac?

Det finns säkert flera trådar som tar upp detta.

Det är inte du eller din dator som skickar mail med spam. Det är någon annans dator som fejkar din mailadress som avsändare så det ser ut som om det är du som gör det.

Om någon klagar gör som jag: Förklara att du kör Mac och inget antivirusprogram behöver eftersom det än så länge inte finns några virus till OS X att tala om

1
Bevaka tråden