Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Tusen tack för snabba svar! Har fått en fin ide, har lagt in alla mina CD:n på datan med iTunes, (200 st.), samt en massa CD från biblioteket. Har en Sony 200-växlare som jag nu har tänkt att pensionera och i stället skaffa en billig bärbar dator och använda den som musikmaskin.
Fast jag upplever personligen iTues BRA mycket segare på Win än på Mac. Som Office fast tvärtom, liksom. Rekommenderar WinAmp istället (åtminstone om man inte har en iPod och vill ha synkningsmöjligheterna).
Har Office 2004 och tycker att det funkar bra utan nån seghet.
Däremot går importen av CD:n väldigt segt till iTunes märker jag, 4-5* jämfört med 20* med Macen
Fast jag upplever personligen iTues BRA mycket segare på Win än på Mac. Som Office fast tvärtom, liksom. Rekommenderar WinAmp istället (åtminstone om man inte har en iPod och vill ha synkningsmöjligheterna).
Men vad nu? Det är väl bra att något går långsammare på PC? Och att det ryktet sprids! Nästa steg är: Gå över till APPLE/Mac OS X och snabba upp din musikanvändning från 33varv till 45varv i minuten. Från LongPlay till HITmusic.
Håller med. iTunes är mycket segare än Winamp för mig under Windows XP.
Ursprungligen av tomcat:
Fast jag upplever personligen iTues BRA mycket segare på Win än på Mac. Som
Office fast tvärtom, liksom. Rekommenderar WinAmp istället (åtminstone om man inte har en iPod och vill ha synkningsmöjligheterna).
iTunes för Windows använder i vissa fall uppåt 100MB internminne på min jobbdator. Det är lite löjligt faktiskt. Jag tycker iofs att Mac-versionen är som en mindre glaciär den också. Har gått över till Audion 3 istället. Fungerar ypperligt.
Jag har förtydligat rubriken på denna tråd. Tänk på att det är viktigt att använda rubriker som beskriver ditt inlägg på ett bra sätt, då det tillkommer över 700 inlägg varje dag på 99mac.
Jag har förtydligat rubriken på denna tråd. Tänk på att det är viktigt att använda rubriker som beskriver ditt inlägg på ett bra sätt, då det tillkommer över 700 inlägg varje dag på 99mac.
Mats
He He, rubriken sftade på att fundera över Windows på detta forum...