Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple för film och video

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-11-25 15:49

Apple och InMedia bjuder in till ett Post IBC-seminarie som kommer att hållas i Malmö, Göteborg och Stockholm mellan den 30 november till 2 december.

Halvdagsseminaret är kostnadsfritt, registrera dig här.

På scenen kommer Pär Benjaminsson från InMedia att demonstrera Apples Production Suite och i anslutning till seminariet kommer vi på InMedia tillsammas med Megafront och SOS Datakraft att visa olika lösningar för SD & HD-redigering, Motion och DVD-produktion.

Välkomna!

Bra demo, måste jag säga!
Såg den i Gbg...nu blir det Production Suite på önskelistan!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-07 13:12
Ursprungligen av picturethis.nu:

Bra demo, måste jag säga!
Såg den i Gbg...nu blir det Production Suite på önskelistan!

Kul att du tyckte det vara bra, jag ska berätta det för Pelle så blir han glad!

Production Suite är grymt prisvärt..

Snopet är bara att jag redan har FCP 3 och AfterEffects 5, men behöver DVD SP 3 och kanske det andra..men det verkar vara prisvärt ändå, liksom...

prod suite ÄR väldigt prisvärt och väldigt bra. och demon i stockholm var även den bra

Senast redigerat 2004-12-07 20:12
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-08 13:56
Ursprungligen av picturethis.nu:

Snopet är bara att jag redan har FCP 3 och AfterEffects 5, men behöver DVD SP 3 och kanske det andra..men det verkar vara prisvärt ändå, liksom...

Du sparar några hundralappar om du köper uppgraderingen till Production Suite (som kostar 5996:-) i stället för DVD Studio Pro (3996:-) och Motion (2396:-) separat.

Om du skaffar Production Suite-uppgraderingen får du som FCP 3-användare dessutom en uppdaterad Final Cut Pro samt LiveType, Soundtrack, Cinema Tools och Compressor

(Priserna är exkl moms)

1
Bevaka tråden