Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var finns iCal?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Möjligheten finns att jag missuppfattat vissa saker -- men ska/skulle det inte finns en kalenderfunktion i 10.2 som heter iCal.

Var i så fall???

Brake6

Det kommer i september.
http://www.apple.com/ical/

Jepp, du har missuppfattat vissa saker, se själv på Apples iCal-sida:

iCal will be available as a free download this September and requires Mac OS X version 10.2 “Jaguar.”

Edit: Aldrig är man tillräckligt snabb...

[ 30 Augusti 2002, 08:39: Meddelandet ändrat av: Adrian B ]

Den kommer att kunna laddas ner inom kort ifrån Apple´s hemsida....Jag tror inte att tanken var att den skulle vara "bundlad" i Jaguar. Har för mig att Steve sa någonting om "mitten av September...

Wow....här är medlemmarna snabba! När jag läste meddelandet så fanns inga svar och när jag postade så hade 2 svar redan kommit in....

Tack allesamman.
(Typiskt, jag hade fattat fel)

Brake6

• Oregistrerad
  • 2002-08-30 10:23

släpps nog på mässan i Paris tillsammans med iSync för att matcha apples nya iPhone(Ericsson P800 med applelogo på) finns annars ingen anledning att inte skicka med det med jaguar iom att det finns ute på nätet och funkar oppps nu tar det fart med spekulationer igen den som lever får se…

Och vad kan iCal som inte Palm Desktop kan? Tycker inte det verkar överdrivet lockande.

• Medlem
  • Lund
  • 2002-08-30 17:07
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Sven Eriksson:
Och vad kan iCal som inte Palm Desktop kan? Tycker inte det verkar överdrivet lockande.

För den som bryr sig kan jag säga att jag har kommit över iCal, men eftersom det inte officiellt är släppt har jag inte installerat det. Duktigt va?

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: hugin:

Citat:

För den som bryr sig kan jag säga att jag har kommit över iCal, men eftersom det inte officiellt är släppt har jag inte installerat det. Duktigt va?

Det har du nog gjort rätt i, ryktet säger att det är otroooligt buggigt. Man tjänar inget på att installera det i dagsläget.

Men vad vet jag.

• Oregistrerad
  • 2002-08-30 17:51
Citat:

Och vad kan iCal som inte Palm Desktop kan?

Vara brutalt integrerad med övriga OS:et?
Vara grymt snygg och behaglig att lägga ögonen på?

• Medlem
  • Uppsala
  • 2002-08-30 19:06

Hoppas fortfarande på exchangestöd för kalendern, om det skulle komma behöver man inte använda kommande Entourage med exchangestöd.

• Oregistrerad
  • 2002-08-30 19:21
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Harry Våffla:
Hoppas fortfarande på exchangestöd för kalendern, om det skulle komma behöver man inte använda kommande Entourage med exchangestöd.

*host*

Någon *host* Sa att det inte fanns ett stöd då den här personen testa...

*host*

Men det kommer i nästa Entourage version... Nu skall vi betala vi som kör mac precis som PC nissarna...

1
Bevaka tråden